Thursday 21 December 2017

KHIMAR EXCLUSIVE DIANAKU

Kami menjanjikan anda KHIMAR yang begitu EXCLUSIVE untuk digayakan ke mana-mana sahaja! Kenduri kahwin? Kelas agama? Daily wear? Special Occassion? SEMUA EVENT PUN BOLEH OKAY!!! 

Nak tahu sebab apa? Jom baca bawah ni jap...

1. Setiap khimar DIANAKU dijahit dgn label besi yang menambahkan seri khimar tersebut

2. Dengan setiap pembelian khimar DIANAKU anda akan mendapat KOTAK COMEL & PRACTICAL & LAIN DARIPADA YG LAIN

3. Khimar DIANAKU ada awning & dagu yg menepati tuntutan syariah. Bukan senang tau nak dapatkan khimar yang ada awning & dagu yg selesa di pasaran. Seperti yg ada di pasaran, anda beli khimar tetapi kena pakai dengan inner lain pulak untuk membuat muka nampak lebih runcing kan? 

4. Awning & dagu yg dijahit pada khimar DIANAKU telah melalui banyak kali proses R&D. Banyak material kain yg kami try guna untuk memastikan kami menghasilkan khimar yg sangat selesa untuk dipakai oleh muslimah di luar sana. Selain menutup aurat, anda pasti nak kan kain khimar yg tidak panas & menyerap peluh kan??

5. Ada 5 designs khimar yg cantik tak terkata & hampir 15-18 warna untuk setiap design khimar... Warna khimar pulak terdiri dari warna2 pastel dan sesuai dgn muslimah di luar sana. Warna2 yg mudah untuk dibuat pakai harian






khimar   khimarawning   khimar malaysia    khimar indonesia    khimar cantik        khimar murah khimar chiffon      khimar umrah         khimar haji     pillow box         khimar online     khimar muslimah         khimar syarie        agent khimar        dropship khimar

No comments:

Post a Comment